Search:

Type: Posts; User: fairykissez; Keyword(s):

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    2,530

    Eeeeeek - i thought all copies had been burnt by...

    Eeeeeek - i thought all copies had been burnt by law......... ah well - this will have to do:...
  2. Thread: kanye west

    by fairykissez
    Replies
    21
    Views
    2,048

    Poll: i think he's got talent.......anyone who can...

    i think he's got talent.......anyone who can sample Shirley Bassey, Diamonds are Forever and make it sound good, must have talent
  3. Replies
    11
    Views
    1,087

    Hmmmmm - sounds like only a few of us are getting...

    Hmmmmm - sounds like only a few of us are getting into the wet bank holiday sirit of things!
    Slick Miss - u cannot, i repeat, cannot work on a Bak Hol - its against the law......especialy if its for...
  4. Thread: Ex's !!

    by fairykissez
    Replies
    23
    Views
    2,485

    I chat to some, it depends on how it...

    I chat to some, it depends on how it ended.....and if we're still sharing friends - you cant blatantly ignore someone if ur all out in town, and most have been mates before - so i wudnt want to miss...
  5. Replies
    39
    Views
    1,712

    calm down...........any collections?

    calm down...........any collections?
  6. Replies
    39
    Views
    1,712

    Lol - never throw rubbers out........you'll get...

    Lol - never throw rubbers out........you'll get to my age and start wondering why you can never find a rubber when you need one!
  7. Replies
    26
    Views
    1,295

    Nooooooooooooooooooooooo Its time to end it all...

    Nooooooooooooooooooooooo
    Its time to end it all if u watch trisha voluntarily!
  8. Replies
    11
    Views
    1,087

    Bank Holiday w/e

    So...........whats everyone got planned?
    Im having a BBQ with a few (30) of my nearest and dearest.........even if it rains - the invite is 'bring ur own beer, burgers and umbrellas' - it is a back...
  9. Replies
    39
    Views
    1,712

    thank god for that..........starting to feel my...

    thank god for that..........starting to feel my age sometimes y'know!
  10. Replies
    26
    Views
    1,295

    lol - i prefer the yellow lines

    lol - i prefer the yellow lines
  11. Replies
    26
    Views
    1,295

    feelin a bit more relaxed now............footy...

    feelin a bit more relaxed now............footy will be on soon
  12. Replies
    39
    Views
    1,712

    OMG - remember the coca cola and sprite yo-yo's?...

    OMG - remember the coca cola and sprite yo-yo's? or are am i really too old to discuss those with you?
  13. Replies
    39
    Views
    1,712

    yeah - i like em too, only use the plain one in...

    yeah - i like em too, only use the plain one in the real photo - the others i dont wanna scratch - not cheap as lighters go......i want the rolling stines 40licks tour one - its just the lips
  14. Replies
    26
    Views
    1,295

    yep - wud solve most of my problems! lifes not...

    yep - wud solve most of my problems!
    lifes not that bad tho - is it?
  15. Replies
    26
    Views
    1,295

    spoken like a tru student that............

    spoken like a tru student that.........
    *..........reality comes crashing thru the door.......3 weeks till exams.........*
    panic mode.........
  16. Replies
    26
    Views
    1,295

    'calm down dear'........well its not quite only a...

    'calm down dear'........well its not quite only a commercial

    get up and go for a walk, even if its just down to the shops to buy some beer, always works for me.......in fact i might do just that...
  17. Replies
    39
    Views
    1,712

    ah - a real photo

    ah - a real photo
  18. Replies
    39
    Views
    1,712

    and this one.... sorry its a crap pic - but its...

    and this one....
    sorry its a crap pic - but its all i have.
    something about zippo's
  19. Replies
    39
    Views
    1,712

    im starting a zippo lighter collection, well - i...

    im starting a zippo lighter collection, well - i randomly started collecting matches from bars and restaurants - but its got a little out of hand (to match my drinking i s'pose)
  20. Replies
    65
    Views
    3,713

    cool, i need to change mine - just cant be...

    cool, i need to change mine - just cant be bothered
  21. Replies
    65
    Views
    3,713

    :angel: did u do ur signature urself? very...

    :angel:

    did u do ur signature urself? very cool
  22. Replies
    65
    Views
    3,713

    nice to see we're all still friends

    nice to see we're all still friends
  23. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    ooooooh - the mind boggles.........only for a...

    ooooooh - the mind boggles.........only for a fraction of a second tho
  24. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    :rolleyes:

    :rolleyes:
  25. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    to quote the cliche......."you should know"

    to quote the cliche......."you should know"
  26. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    original havent you got better things to be...

    original

    havent you got better things to be doing with ur time?
  27. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    mmmmm - you can take it however you want.......i...

    mmmmm - you can take it however you want.......i wasnt being nice
  28. Thread: hey

    by fairykissez
    Replies
    35
    Views
    1,802

    thats nice one word springs to...

    thats nice

    one word springs to mind............FREAK

    :confused:
  29. Replies
    48
    Views
    1,866

    lol - im gonna be a dr in 2 yrs..........just...

    lol - im gonna be a dr in 2 yrs..........just starting to get a bit scared! what am i thinking - exams and studying every year till i retire..........oh yeah - that'd be the NHS that i'll be working...
  30. Replies
    48
    Views
    1,866

    exactly - people still need to take charge of...

    exactly - people still need to take charge of things, with this comes greater responsibility and more work - who will step up if there is no incentive - and with the best will in the world, people do...
  31. Replies
    63
    Views
    2,606

    I just dont understand why we're allowed to...

    I just dont understand why we're allowed to celebrate paddys day without fear of inciting the IRA to come over here and steal our big fuzzy guiness hats, but we cant even have george cross flags on...
  32. Replies
    63
    Views
    2,606

    jus to bring it back - this is an email i got...

    jus to bring it back - this is an email i got from my uni (Bradford) from someone who was pissed off at the whole thing - id like to add that we did however have a paddy's day celebration in the...
  33. Replies
    48
    Views
    1,866

    Absolute power corrupts absolutely

    Absolute power corrupts absolutely
  34. Replies
    48
    Views
    1,866

    im not learning just to get a job - kinda takes...

    im not learning just to get a job - kinda takes 10 years to learn enough to do anything coz theres a hell of a lot of stuff to learn - and im going to be learning till the day i retire - and thats...
  35. Replies
    48
    Views
    1,866

    again - why should i work longer and harder than...

    again - why should i work longer and harder than someone else - if i get nothing in reward - even if it is only a nicer house/meal? personally - im sluging my guts out at uni to be a dr so i can...
  36. Replies
    48
    Views
    1,866

    im sure ive said this before......but if we all...

    im sure ive said this before......but if we all do our jobs and get paid the same - in whatever form (eg equal food and housing, no money) why should i work harder than the next person? if there is...
  37. Thread: A Joke

    by fairykissez
    Replies
    10
    Views
    910

    :confused:

    :confused:
  38. Replies
    12
    Views
    897

    tony blair was in leeds yesterday.........god -...

    tony blair was in leeds yesterday.........god - you'd think the pope was visiting.......pics of him going down the escalators.......very head of governmental of him

    is that a word
  39. Replies
    12
    Views
    897

    and the word spreads........

    and the word spreads........
  40. Replies
    23
    Views
    1,548

    She's obv got better things to do.......... jus...

    She's obv got better things to do..........
    jus thought id post the link tho
  41. Replies
    23
    Views
    1,548

    Lady Sovereign Obsessives

    I was up late last night listening to the radio.......and guess who was on.......

    here's the link for everyone who needs their daily fix of Sov:
    ...
  42. Replies
    2
    Views
    637

    lol

    lol
  43. Replies
    24
    Views
    1,541

    Probably.........:confused:

    Probably.........:confused:
  44. Replies
    24
    Views
    1,541

    Have you never heard of April Fools.......

    Have you never heard of April Fools.......
  45. Replies
    24
    Views
    1,541

    http://www.ukmusic.com/forum/showthread.php?s=&thr...

    http://www.ukmusic.com/forum/showthread.php?s=&threadid=36329
    someone else found it first - wonder how many people believed it, even for a second
  46. Replies
    20
    Views
    1,333

    haha - all under control......as long as no1...

    haha - all under control......as long as no1 pisses me off before ive had coffee in the morning the world is a safe place
  47. Replies
    20
    Views
    1,333

    lol - i am a bit angry today - dunno why -...

    lol - i am a bit angry today - dunno why - probably not smoked enough or drunk enough tea today..........remedying the problem as we speak...........ahhhhhhhh:angel:
  48. Replies
    20
    Views
    1,333

    haha - i went out today thinking was gonna be...

    haha - i went out today thinking was gonna be nice, housemate had put laundry up outside.........started to piss it down halfway to uni - too late to go back and get a coat.........so unless you were...
  49. Replies
    20
    Views
    1,333

    well - if and when i do ever get a tan it lasts...

    well - if and when i do ever get a tan it lasts for about 6 weeks coz it takes 2 weeks of bathing to get so it lasts, but i think if people only get a w/e tan it doesnt last as long (but like i said...
  50. Replies
    72
    Views
    3,967

    yep - i kinda like that - not a fan on the whole...

    yep - i kinda like that - not a fan on the whole of her stuff, but i might listen more if theres more like that
Results 1 to 50 of 500
Page 1 of 10 1 2 3 4